Home » Uncategorized » Zwróćmy naszą uwagę na ketoflexan na sprawne stawy – o tym powinno się poczytać

Zwróćmy naszą uwagę na ketoflexan na sprawne stawy – o tym powinno się poczytać

stawy

Intrygujące co ludzie myślą o produkcie Ketoflexan na sprawne stawy? Bardzo trudno właściwie powiedzieć. Jednakże trzeba się z tymi wypowiedziami zaznajomić i potem nabyć produkt, w tym przypadku Ketoflexan na sprawne stawy. Ale jednak opinie te bywają bardzo różne. To również nie jest zaskoczenie. Bo przecież jedni wychwalają Ketoflexan na sprawne stawy a inni konsumenci zdecydowanie przeciwnie. Liczymy na to, że komentarze pod tym tekstem ułatwią wam uzyskać prywatne zdanie. Zapraszamy do komentowania.
Zacznijmy pisać od tego, że nieustający ból stawów jest na ogół konsekwencją zwichnięcia czy też skręceń stawu. Czasami jednak bóle stawów to oznaka rozwijającej się choroby. Muszą one sygnalizować nam, że mają miejsce zmiany zwyrodnieniowe. Następuje wówczas konsekwentne zużywanie stawu, co przejawia się właśnie bólami.
No to opiszmy ketoflexan na sprawne stawy.
  Skład

Zawartość w 2 tabletkach:

siarczan glukozaminy 1000 mg,

siarczan chondronityny 400 mg,

ekstrakt z kłącza ostryżu długiego 170 mg,

witamina C 53 mg,

cynk 6,6 mg,

witamina E 8 mg.

  Dawkowanie
2-3 tabletki dziennie.
  Opis
Ketoflexan to również kompleksowy suplement diety pozwalający utrzymać ludzkie stawy w dobrej kondycji. Ketoflexan spowalnia zużywanie się chrzastki stawowej, wspiera jej regenerację, wspomaga organizm w reakcji na stany zapalne.
Wciąż jeszcze jedynie pare ważnych zdań a propos zdrowia naszych mieśni. Do rozstępów mięśni prostych brzucha dochodzi najczęściej u kobiet podczas ciąży i w okresie poporodowym. Powloki brzuszne ulegają dużemu rozciągnięciu z powodu rosnącego dziecka, a wraz z nim – macicy i brzucha. Im słabsze są mięśnie, tym bardziej będą narażone na powstawanie rozstępów. I dlatego kobiety planujące ciążę powinny odpowiednio wcześniej zadbać o ich wzmocnienie. Także nadto duży przyrost masy ciała może być przyczyną powstawania szczeliny w obrębie mięśni prostych brzucha. W ciąży działają również hormony, które rozluźniają tkanki, w tym mięśnie, co także sprzyja rozstępom – zarówno skórnym jak i mięśniowym. Polóż się na płaskim i twardym podłożu na plecach. Nogi ugnij w kolanach i oprzyj stopy o podłoże, a ręce wyciągnij wzdłuż ciała. W tym momencie jedną z dłoni ułóż na swoim brzuchu w linii środkowej, tuż powyżej pepka. Musisz delikatnie ucisnąć brzuch palcami, układając je palcami ku dołowi. Następnie unieś głowe i barki nad ziemię robiąc wydech ustami i napinając mocno mięśnie brzucha. Jeśli palce zagłębiają się w powłokach brzusznych i czujesz, że pomiędzy mieśniami z prawej i lewej strony palców może być wyraźna szczelina (tak, że możesz w niej zmieścić co najmniej 3 palce), może to także wskazywać na rozstęp mięsni prostych brzucha. Jeśli ta próba może być dodatnia wyczujesz również wyraźnie wybrzuszanie się mięśni po obu stronach twoich palców. Samodzielne przeprowadzenie takiego testu może być proste, trudniej nie mniej jednak dokonać jego prawidłowej oceny. I dlatego też, jeśli nie masz pewności, zgłoś się do fizjoterapeuty albo doświadczonego trenera, którzy pomogą w diagnozie. Jeśli jesteś w ciąży albo świeżo po porodzie, najpierw skonsultuj się ze swoim lekarzem albo rehabilitantem. Lepiej nie przeprowadzaj żadnych testów ani ćwiczeń na własną rękę.
Troska o nasze stawy umożliwi zapobiec delegliwościom reumatoidalnym. Naturalne procesy osłabiania tkanki kostnej przyspiesza m.in. niedobór wapnia i witaminy D w organizmie, znaczna nadwaga i otyłość (ale również spora niedowaga, czyli BMI mniejsze niż 20), reumatoidalne zapalenie stawów, długotrwałe zażywanie leków z grupy glikokortykosteroidów, przebyte złamania, palenie papierosów, nadużywanie kawy i alkoholu, a u kobiet dodatkowo spadek ilości estrogenów w organizmie w okresie okołomenopauzalnym. Skłonność do osteoporozy może być również w pewnym stopniu uwarunkowana genetycznie; skoro w bliskiej rodzinie występowała ta dolegliwość i pojawiały się tzw. złamania osteoporotyczne, u nas zwiększa się ryzyko niekorzystnych zmian kości. Niestety, poprzez dużo lat osteoporoza nie daje żadnych objawów, i dlatego nazywana może być “cichą złodziejką kości”. Często jej pierwszym sygnałem może być złamanie ludzkie kości podczas niegroźnego z pozoru upadku. Powinno dać nam do myślenia i skłonić do wizyty u internisty i do wykonania niezbędnych badań, jeśli: spełniamy kryteria ryzyka rozwoju osteoporozy (patrz wyżej) i wraz z wiekiem zmniejsza się nasz wzrost i zmienia sylwetka (uwypukla się brzuch i zaokrąglają plecy).
Na zakończenie napiszemy w temacie naszych kości. Właściwa dieta na wzmocnienie ludzkie kości opiera sie na białku, fosforze i wapniu pomagających budować kości, dbać o nasze zęby i szkielet. Trzeba przestrzegać właściwej podaży wapnia i fosforu od najmłodszych lat (0,8-1 g wapnia, 0,7-1,2 g fosforu dziennie) i pamiętać, że gromadzimy wapń jedynie do 30. roku życia, w następnej kolejności jego tracimy. Białko, wapń i fosfor są ważne, by uniknąć krzywicy, osteoporozy i próchnicy. Właściwa dieta może być smaczna i łatwa do przyrządzenia. Trzeba w niej spożywać chudy nabial, ponieważ im więcej tłuszczu, tym mniej wapnia. A również w trosce o mocne i zdrowe ludzkie kości uprawiać aktywność fizyczną, bo mięśnie to także „stelaż” dla kregosłupa i kości. W naszym ustroju, w zależności od wieku, znajduje się od 300 ludzkie kości w okresie niemowlęcym, do 206 ludzkie kości w życiu dorosłym. Same ludzkie kości w naszym ustroju ważą około 10-12 kilogramów. Może być to także zatem pokaźny procent wagi całego naszego ciała. Co należy jeść, czym należy uzupełnić swoją codzienną dietę, by bardzo dobrze wpływała na nasze kości? Oprócz suplementacji wapnia, najlepiej sięgnąć po produkty naturalnie bogate w wapń i zawierające właściwy stosunek wapnia do fosforu. By zaopatrzyć się w duże rezerwy wapnia siegnij po przetwory mleczne – sery żółte, kefiry, jogurty, sery biale.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: