Home » Uncategorized » Czy może słyszeliście o kin gingival płyn do płukania jamy? – posłuchajcie jakie są opinie

Czy może słyszeliście o kin gingival płyn do płukania jamy? – posłuchajcie jakie są opinie

stawy

Zajmujące co ludzie myślą o produkcie Kin gingival płyn do płukania jamy? Bardzo trudno właściwie powiedzieć. Jednak należy się z tymi głosami zaznajomić i wówczas kupić produkt, w tym przypadku Kin gingival płyn do płukania jamy. Tymczasem opinie te często bywają bardzo różne. To również nie jest niespodzianka. Bo często jedni chwalą Kin gingival płyn do płukania jamy a inni konsumenci wręcz przeciwnie. Ufamy, że komentarze pod tym tekstem pozwolą wam uzyskać własne zdanie. Zapraszam do komentowania.
Zainicjujmy rozważania od tego, że ból stawów jest na ogół następstwem zwichnięć czy też skręceń stawów. Często jednakże bóle stawów to sygnał rozprzestrzeniającej się choroby. Muszą one sygnalizować nam, że mają miejsce niepokojące zmiany zwyrodnieniowe. Włącza się wówczas systematyczne zużywanie się stawu, co objawia się właśnie bólami.
A więc opiszmy kin gingival płyn do płukania jamy.
  Sposób użycia
Płukać usta 2 razy dziennie, rano i wieczorem, nierozcieńczonym płynem (ok. 15 ml) poprzez ok. 30 sekund. Po użyciu preparatu nie płukać ust wodą. Można również płukać jamę ustną irygatorem rozcieńczając płyn Kin Gingival w proporcjach 1:1 albo 2:1. Nie połykać.
  Wskazania

choroby dziąseł i przyzębia

krwawienie i zapalenie dziąseł

choroby przyzębia: parodontoza, afty, pleśniawki, nadżerki i inne

odleżyny po źle dopasowanych uzupełnieniach protetycznych i ortodontycznych

profilaktyka próchnicy

redukcja płytki bakteryjnej i kamienia nazębnego

usuwanie nieprzyjemnego zapachu z ust

higiena jamy ustnej

  Opis

Zawiera chlorhexydynę (0,12%) – ceniony poprzez stomatologów składnik antybakteryjny i fluorek sodu – wzmacniający szkliwo i chroniący ludzkie zęby przed próchnicą.

zalecany może być poprzez stomatologów do stosowania w profilaktyce chorób dziąseł i przyzębia (m.in. krwawienie i zapalenie dziąseł, parodontoza)

chroni przed próchnicą (polecany osobom niezdolnym do wykonywania pełnej higieny jamy ustnej: po zabiegu chirurgicznym w obrębie jamy ustnej, na skutek niesprawności ruchowej albo osobom leczonym stałymi aparatami ortodontycznymi)

redukuje tworzenie sie płytki bakteryjnej

dokładnie penetruje przestrzenie międzyzębowe

poprawia właściwa ochronę dziąseł i utrzymuje swoje działanie poprzez parę godzin

NIE ZAWIERA ALKOHOLU dzięki czemu nie podrażnia śluzówki jamy ustnej (może być stosowany m.in. poprzez osoby z suchością albo innymi schorzeniami śluzówki jamy ustnej, osoby po radioterapii). Nie wymaga rozcieńczenia.

POSIADA PRZYJEMNY SMAK

Jeśli stan dziąseł na to także pozwala, w celu zwiększenia efektu zaleca się połączyć KIN Gingival – Płyn do płukania jamy ustnej z KIN Gingival – Pastą do zębów.

Dbanie o własne nasze stawy i nasze kości i mięśnie ułatwi ci zachować ludzkie zdrowie w dalszym życiu. Żelatyna – najstarszy suplement, który usprawnia funkcjonowanie stawów. Pierwsze wzmianki o stosowaniu żelatyny ukazały się zatem już w XII wieku. Ze względu na brak w jej składzie aminokwasu: tryptofanu i ograniczonej ilości metioniny – określana jest, jako białko o zlej jakości biologicznej. Może być jednakże niezwykle bogatym źródłem glicyny, proliny, hydroksyproliny, a również kwasu glutaminowego i argininy. Z tego względu zalicza się ją do substancji chroniących stawy. Aminokwasy te są prekursorami kolagenu budujacego nasze stawy.
Dbanie o nasze stawy umożliwi zapobieganie chorobom reumatoidalnym. Kiedy maluch się rodzi, jego nasze kości ważą mniej więcej kilogram. W następnej kolejności nasz szkielet stale rośnie i wzmacnia się, by około 30. roku życia osiągnąć tzw. szczytową masę. Niestety, po czterdziestce nasze kości tracą na wadze 0,5-1 proc. masy rocznie. Może być to również proces naturalny. Tempo demineralizacji nasze kości może być nie mniej jednak szybsze, np. kobiety po menopauzie “gubią” aż 2-5 proc. masy kostnej rocznie. Skoro ow proces postępuje bystro albo kiedy za młodu nie zadbaliśmy o mocne kości, może rozwinać się osteoporoza.
Na koniec napiszemy na temat naszych kości. Witaminę D też dostarcza organizmowi nieodtłuszczone mleko i jego przetwory, ryby, jaja, watróbka. Kiedy wakacje spedzasz nad jeziorem albo morzem, masz nie jedynie pod dostatkiem słońca, ale możesz też przebierać w rybnej ofercie. Nie pal papierosów, nie nadużywaj alkoholu, a kawę pij okazjonalnie, bo owe używki powodują, że wapń szybciej ucieka z organizmu wraz z moczem. Nie zapominaj również, że niezbyt przyjazna kościom kofeina znajduje się w tzw. napojach energetycznych i typu cola. Nie rezygnuj z aktywnego wypoczynku, bo choćby np. pływanie znakomicie zwiększa masę mięśniową, a silne mięśnie są świetna podporą dla słabych kości. Dodatkowo zyskasz giętkie i wytrzymałe stawy. Do mnie więcej 60 roku życia można uprawiać niemal każdy rodzaj sportu chyba, że są jakieś przeciwwskazania zdrowotne. Latem staraj się biegać, maszerować, ale tez pływać, jeździć na rolkach czy może tez na rowerze, grać w siatkówkę, tenisa, koszykówkę. No i naturalnie nie możesz zapomnieć o codziennej gimnastyce. Staraj się wykonywać ćwiczenia na świeżym powietrzu, a skoro nie masz możliwości to także przynajmniej przy otwartym oknie.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: